مهرادم ، عشقممهرادم ، عشقم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

ماهدونه ی مامان و باباش

بدون عنوان

1393/4/23 14:42
نویسنده : مامان مهتاب
149 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوniniweblog.com

مامانی الان وسط ماه رمضون و گرما و بی حوصلگی و ایناییم...! مامانت تا الان روزه نگرفته آخه اصلا نمیتونم توی این گرما روزه بگیرم هر چند میدونم یکمی دارم تنبلی هم میکنم ولی واقعا نمیشه خدا ببخشتمniniweblog.com!! باباتم چندتا میگیره یکی نمیگیره آخه برای اون طفلی هم سخته همش تو جاده و گرما و.....niniweblog.com

خب بگذریم از رمضان..... این چند وقت اتفاقای خاصی نیفتاد به جز یکی دو مورد.....اولیش اینکه رفتم دکتر و فهمیدم کیست دارم و الان هم دارم طول درمانم رو میگذرونم و کمی نگران ازینکه نکنه کیستم روی اومدن شما تاثیر بذاره! عزیزم مامانت اعصابش یکم تیلیته به خاطر کارا و درسای دانشگاه و دردسراشniniweblog.com....گاهی میگم ای کاش برم انصراف بدم و شما رو خدا بده بهم اما خب خیلی زحمت کشیدم برای درسمniniweblog.com.....برام دعا کن که سریعتر و به خوشی درسم تموم بشه......حالا با بابایی تصمیم گرفتیم بعد از تموم شدن دارو هام و تقویت کردن خودمون یواش یواش تورو از خدا بخوایمniniweblog.com....خدا رو چه دیدی شاید سال دیگه این موقع توی دلم بودی فدات بشمniniweblog.com..... اینم اتفاق دوم بود!!!

برای همین هم با بابایی تصمیم گرفتیم آخرین سفر به احتمال زیاد دو نفرمونم بریمniniweblog.com و بعدش با خیال راحت تو رو از خدا بخوایمniniweblog.com..... فقط برای مامانی دعا کن که با خیال راحت درسش رو تموم کنه..........برای باباتم دعا کن فرشته نانازی من...........

با عشق.............مامان مهتابتniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)