مهرادم ، عشقممهرادم ، عشقم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

ماهدونه ی مامان و باباش

مهراد خان داداش میشود....

1396/1/22 1:47
نویسنده : مامان مهتاب
286 بازدید
اشتراک گذاری

سلااام خیلی وقته نیومدم واقعا درگیر خیلی کارا بودم از جمله سر و کله زدن با یه وروجک شیطون! 

الانم عکسی در دسترس ندارم که بذارم. فقط بگم که مهرادم روز به رووووز داره شیطون تر میشه و فکر کنم وارد مرحله لجبازی هم شده و دیگه بقیش رو میشه حدس زد!

و اینکه الان ۲۲ ماهشه و هنوز دندوناش کامل در نیومده و غذا هم همچنان..... و من هم منتظر خوردن یه غذای درست و حسابی هستم که کی روزش میرسه....

و خبر مهم ترم این که مهراد داره خان داداش میشه و یه داداش کوچولو داره براش میاد. ایشالا سالم باشه و در آینده برای هم برادرای خوبی باشن. آمییییییین. داداشی مرداد دنیا میاد و هنوز اسم قطعی نداره. ان شالله اسم قطعی و عکسای جدید رو به زودی میذارم توی وبلاگ.

و در آخر هم مثل همیشه دست به دامن خدام که کمکم کنه .خدا من جز تو کسی رو ندارم هوامو داشته بااااش....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)