مهرادم ، عشقممهرادم ، عشقم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

ماهدونه ی مامان و باباش

همیشه توکلم به خداست.....

1392/11/24 11:53
نویسنده : مامان مهتاب
386 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته مامان........

والا مامانت از لحاظ روحی گرفتار شده شدید!

برات بگم که مامانت یه دختر تنبل،خواب دوست،به شدت فکر درس!،راحت طلب! و خلاصه ویژگی های یه دختر یکی یه دونه که تو خونه مامانش لوس شده رو داره(البته از قصد این ویژگی هامو گفتم وگرنه اگه ویژگی های خوبمم بگم میفهمی که مامان تو تکه تو دنیا بلههههههههههههههههه!!!!)

اینا رو گفتم که بگم با تمام این تفاسیر باز هم خیال تو افتاده به جونم و دلم میخواد هرچه زود تر داشته باشمت.با وجودیکه دلم میخواد قبل اینکه تو بیای با خیال راحت درسم رو تموم کنم،مسافرتمامو با باباییت برم،یکم جوونیمونو بکنیم بعد شما بیای اما نمیدونم چم شده چرا عجله دارم!باباییت هم خیلی دوست داره شما بیای زودتر.و از همه بیشتر مامان بزرگ مهربونت.و همینطور دیگه کم کم فامیل میپرسن سه نفره شدین یا نه!

والا حرفای مردم برام اهمیت نداره.اما یکم هم نگرانم که اگه خیلی عقب بندازم اومدنتو با وجود اینهمه مشکل که خیلیا برای بچه دار شدن دارن منم به راحتی نتونم روی ماهتو ببینم.در نتیجه خب دوست دارم زود بیای عزییییییییییییییزم

در ضمن دیشب استخاره هم کردم که جوابش اومد عمل شما خوب و به حق است.با وجودیکه اطرافیان مشکل ایجاد میکنن ولی اگه شما مقاومت کنی به نتیجه دلخواهت میرسی.و این رو هم گفت که ممکنه تا گرفتن نتیجه کمی طول بکشه.که جمله آخرش یکم نگرانم کرد............

خب مامانی اگرم انشالاه اومدی تو دلم به احتمال زیاد وقت کار روی پایان نامم دنیا میای.پس قول بده بچه ساکت و با ادبی باشی تا مامانت پایان نامش رو خوب انجام بده و بره به جنگ دکترا.تا تو هم بزرگ شدی به مامانت افتخار کنی عزیزم.

هرچی هم که بشه باز از خدا میخوام راه خیر و صلاح رو بذاره جلوی پامون.ولی دعا کن قبلش یه مسافرت جانانه برم دلم حال بیاد!مرسی مامانی

من برم عزیزم.دوستت دارم.

پسندها (1)

نظرات (0)