مهرادم ، عشقممهرادم ، عشقم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

ماهدونه ی مامان و باباش

16 هفته و اولین تکون................

1393/10/1 20:28
نویسنده : مامان مهتاب
337 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ مامان 

خدارو شکر که یواش یواش توی دل مامانی داری بزرگ میشی و هوای مامانت رو هم داری........... البته چند روزه که یکم حالم بد شده و نمیتونم چیزی بخورم که اونم به خاطر غذای سنگینیه که خوردمniniweblog.com..........

دلم برات تنگ شده عزیز دلم یه ماهه که نرفتم سونوگرافی و ندیدمتniniweblog.com......... تا دو هفته دیگه هم باید صبر کنم و لحظه شماریniniweblog.com..........

اومدم این خبر رو بدم بهت که توی هفته 16 یه وول خوردنای ریزی تو شکمم حس کردم که با همه حالتا فرق داشت! یه احساس قلقلک بهم دست میده وقتی این حالتی میشم حالا نمیدونم این شمایی که داری وول میخوری یانه!!niniweblog.com

حالا باید تا هفته 18 صبر کنم تا برم سونوگرافی و ببینمت و دیگه بفهمم که شما مرد خونه هستی یا خانوم خونه قربونت برممممممممممممniniweblog.com

برای مامانت دعا کن که حالش خوب بشه درساش زود تموم بشه و همه چی رو برای اومدنت فراهم کنه..........

دوستت دارم عزییییزمniniweblog.com

پسندها (2)

نظرات (0)