مهرادم ، عشقممهرادم ، عشقم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

ماهدونه ی مامان و باباش

با نینیم

1393/9/2 20:57
نویسنده : مامان مهتاب
405 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوبغل

کودک من امروز 12 هفته و یک روزشه و تا آخر هفته ایشالا باهم سه ماه رو تموم میکنیم و وارد 4 ماه میشیم

دیگه کم کم داره باورم میشه که داری تو وجودم بزرگ میشی.............. شاید تا قبل از این همش فکر میکردم یه شوخیه یا الکیه!! اما کم کم دارم بهت واقعی فکر میکنم! متنظر

عزیز مامان میدونم که وقتی تو به دنیا بیای عاشقت میشم............ و بی صبرانه منتظر تجربه کردن این حسم.............. چند روز پیش رفتم سونو گرافی 12 هفتگی و خانوم دکتر بهم گفت که پسری البته نه قطعی و احتمالا..............اما من از خیلی ها شنیدم که تعیین جنسیت تو این هفته ممکنه اشتباه باشه و برام هم مهم نیست که شما پسر هستی یا دختر فقط از خدا تورو سالم میخوام...............

مامانی نمیدونم وقتی به این دنیا بیای و وقتی بزرگتر میشی از زندگیت راضی باشی یانه.......... منو بابات تمام سعیمون رو میکنیم که شما رو خوشبخت کنیم اما خودت هم سعی کن در همه حالت ها خدا رو شکر کنی و بدونی فقط خدا صلاح واقعیتو میدونه و آینده رو برات به بهترین حالت ممکن رقم میزنه عزیزم..............همیشه مامان بزرگم میگه تو با خدا باش خدا هم با توئه...........عزیزم اینا شعار نیست..........بزرگ و عاقل که شدی خودت به این حرفم میرسی.............فقط کافیه همه مسائل زندگیت رو به خدا بسپاری و خودت هم تلاش کنی............... اون موقع معجزه های خدارو یکی یکی تو زندگیت میبینی..................زیبا

امیدوارم یه روز که این حرفام رو میخونی بهشون توجه کنی و بدونی که اینارو به خاطر خودت گفتم عزیزم.........

از درد دل بگذریم........ ای خدا یعنی میشه تو بیای و بشی همه کس مامانت؟ سنگ صبور مامانت؟بوس

از حال این روزام بگم.......... صبحا همچنان گلاب به روتون میشم........... کلا معدم یه جوریه انگار یه چیزی رو دارن توش می جوشونن و حال روحیم هم خیلی جالب نیست............ زودرنج شدم و حساس که دعا کن زودتر خوب بشم( که حتما میشم)

راستی مامانی فردا شب تولد 24 سالگیمه یعنی 24 رو پر میکنم و میرم توی 25 و ایشالا سال دیگه رو با وجود شیرین تو جشن میگیریم عشقم.........جشن

خب مامانی بره به درساش برسه........... راستی بازم ازت قول میخوام که وقتی دنیا اومدی با مامانت را بیای تا زودتر پایان نامش رو تموم کنه و دربست در اختیار شما باشه.............فدای نینیم بشم منمتنظر

برام خیلی دعا کن کوچولوم............. همینطور برای بابات و مادربزرگت که بعدا میبینی چه فرشته هایی هستن..........

عاشق تو....مامان مهتابمحبت

پسندها (1)

نظرات (1)

مهتاب
28 دی 93 7:57
سلام مامان مهتاب منم مث شما توو شهریور مامان مهتاب شدم پرنسسم 15 خرداد 94 به دنیا میاد واسه همه نی نی ها سلامتی آرزو میکنم