مهرادم ، عشقممهرادم ، عشقم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

ماهدونه ی مامان و باباش

مامان گرفتار............

1392/10/5 15:08
نویسنده : مامان مهتاب
267 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام مامانییییییییییییییییییییییییییی قربونت برم....پسر/دختر قند عسلم نباتم شیرینم!!!!

 

هرچی باشی پسمل یا دخمل  برا منو بابات فرق نداره فقط سالم و صالح باشی!!!

 

می بینی مامانت چقدر جوگیره!!!هنوز نه خبریه نه تو میخوای بیای ولی بازم یه حس خاصی بهت داره! 

 

راستش الان میفهمم که چرا میگن یه بچه هر چقدرم زشت وعنق و ...............باشه بازم به چشم مامان وباباش قشنگه و خواستنی!من هنوز نه تورو دیدم نه حتی توی شکمم احساست میکنم اما چون میدونم یه روزی یه موجود نازنین از وجود خودمو همسرم میاد بغلم واقعا دوستت دارم.niniweblog.com

 

والا مامانی الان وقت امتحانامه و سرم خیلی شلوغه.مخصوصا این رشته گوشتلخ ما که علاوه بر خوندن درس باید پرزه هم تحویل بدیم.اونم چه پروژه هاییییییییییییی مامانی!امیدوارم حداقل اینقدر که زحمت میکشم و حرص و جوش میخورم و از همه مهم تر اومدن شمارو به تعویق انداختم نتیجه کارم رو ببینم و بلاخره این تلاشم به یه دردم بخوره نه اینکه بعد درسم ، مدرکمو بذارم در کوزه آبشو بخورم!!!!!!niniweblog.com

 

ببین پسر/دختر قشنگم مامانیت عاشق درسه و دوست داره شما هم قشنگ درست رو بخونی و واسه خودت آقا/خانومی بشی.باباییت هم همینطوره ها.طفلی اونم الان درگیر پایان نامه ارشدشه و برای دکترا هم ثبت نام کرده.شما دعا کن که قبول بشه اگه صلاحمونه.niniweblog.com

 

راستی اینم بگم که برای اومدنت توی دلم دارم ثانیه شماری میکنم!الان 18 ماه مونده به آماده شدنم برای ورودت.ایشالا که توی همون اقدام اول خداجون مهربون تورو بذاره توی دلم تا زود بیای پیشمون.

 

همش به خودم میگم اگه درس نداشتم همین الان از خدا تورو میخواستم اما مامانی بلاخره نیاز به پیشرفت توی وجود همه آدمهاست و سیری ناپذیره.اما من قول میدم برای دکترا صبر کنم شما بیای بعد ادامه بدم.

 

فقط شما که الان پیش خدایی دعا کن درس مامان به خوبی و خوشی و بدون هیچ استرسی تموم بشه تا شماهم یه نینی توپولی و خوشمل و باهوش بشی و بیای توی بغل منو باباییت.......niniweblog.com

 

من این حرفارو به جز به مامی(مامان بزرگ) و باباییت به کسی نمیگم.چون دوست ندارم مردم برامون تعیین تکلیف کنن.راستی اینم بگم که مامانی هم برای اومدنت بی قراره!همش میگه چقدر درس میخونی زود باش نوه م رو بیار دلم میخواد باهاش بازی کنم!niniweblog.com راستی گلم قدر مامان بزرگتو خیلی بدون.بعدا میفهمی چرا اینو گفتم.دلسوز تر از مامانیت توی دنیا نیست عزیزم..............خدا حفظش کنه برامون.

 

دلش شما رو میخواد دیگه.آخه شما واقعا واقعا همه کس من و بابایی و مامانی هستی.ما سه تا به جز تو کسی رو نداریم جوجه مامان.

 

عزیزم پس فعلا که پیش خدای مهربون . یکی از فرشته های آسمونی برای ما دعا کن.برای سلامتی و عاقبت به خیریمون.niniweblog.com

 

قربونت برم.مامان منتظرت 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)