مهرادم ، عشقممهرادم ، عشقم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

ماهدونه ی مامان و باباش

سال جدید... شیرین ترین و قشنگ ترین سال

1394/2/1 11:35
نویسنده : مامان مهتاب
335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت مامانیniniweblog.com

بلاخره سال جدید یعنی سال 94 هم اومد و تا الان هم یه ماه به خوبی و خوشی ازش گذشته خدا رو شکر... و من هر روز که میگذره احساس میکنم به لحظه دیدنت نزدیک میشم پسرم. انگار فقط منتظر بودم تا سال جدید برسه تا مطمئن بشم دارم مامان میشم!! پسرم امروز 33 هفته و 3 روز از سن بارداری من میگذره و وزنم تا الان به 64 رسیده....niniweblog.com علی رغم احساساتی که بقیه دارن و همش دوست دارن هفته های آخرشون زودتر بگذره به خاطر یه سری مشکلات بارداری مامانت دوست داره تمام این لحظه هاشو با جون و دل به ذهنش بسپاره و حتی دوست نداره زود بگذره چون واقعا دارم لحظه های خیلییییی خیلیییییی شیرینی رو باهات سپری میکنم گل پسرم... لحظه هایی که حس میکنم وقتی تموم بشن دیگه برام تکرار نمیشه اما مطمئنم با اومدنت لحظه هامو شیرین تر هم میکنیniniweblog.com

این تکونایی که تو دلم میخوری... لگدایی که میزنی... وقتی باباییت صدات میکنه بهش واکنش نشون میدی و باهاش بازی میکنی اینا لحظه های عششششقن اینا نهایت لذت برای منن که بعدا هیچوقت تکرار نمیشن... niniweblog.comازت ممنونم که این حس رو به من دادی عزیزمniniweblog.com واقعا دعا میکنم همه کسایی که انتظار مادر شدن رو دارن خدا بهشون طعمشو بچشونه مخصوصا یه زوجی که خیلی براشون دعا میکنم خدا بهشون بچه بده...

خب بگذریم... اتاقت رو چیدیم و کاملا آماده ورود فرشتمون به این دنیا هستیم میخواستیم برات جشن سیسمونی بگیریم اما فعلا مادر جون(مامان بزرگم) پاش شکسته و جشن سیسمونی به تعلیق افتاده انشالاه مادرجون سریع تر خوب بشه تا ما هم زودتر جشنمون رو بگیریم و عکسای اتاقت رو بذارم اینجا بعنوان یادگاری برات عشقم.... 

مامانی رفت سونوگرافی و خدا رو شکر هم چیزت اوکی و طبیعی بود حالا باید ببرم به خانوم دکتر نشونش بدم ببینم تاریخ اومدنت رو کی تعیین میکنه و به چه روشی... niniweblog.com

خیلی دوست دارم بدونم چه شکلی هستی پسرم! منو بابات هردو سفیدیم پس احتمال سفید بودنت خیلی زیاده... موهای من لخت و بوره اما موهای بابات مجعد و مشکی و پرپشت کاملا برعکس هم هستیم! حالا دوست دارم ببینم موهات به کدوممون میره... چشم های هردومون قهوه ایه مال بابات پررنگ تر... niniweblog.comدر کل دوست دارم بعد از سالم بودنت یه پسمل توپولی سفید چشم و ابرو مشکی لپ قرمزی باشی ای خداااااااااااااا میشه؟!niniweblog.com

راستی اسمت رو هم فعلا انتخاب کردیم آقا مهراد به معنی جوانمرد و بخشنده بزرگ به جز این اسم به دل منو بابایی نمیشینه به خاطر معنیش و ایرانی بودنش و تلفظ قشنگش........ امیدوارم خوشنام باشی عزیزم و باعث افتخار خانوادت بشی... آمینniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)