مهرادم ، عشقممهرادم ، عشقم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

ماهدونه ی مامان و باباش

ماهدونه ی ما

1392/8/12 13:22
نویسنده : مامان مهتاب
161 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی عزیز دلمniniweblog.com

راستش خیلی دلم میخواست برات یادگاری داشته باشم اما خب همش میگفتم حالا زوده....niniweblog.com 

آخه مامانی تازه ارشد قبول شده و میخواد درس بخونهniniweblog.comو گذاشته وقتی شما رو به دنیا بیاره که درسش تموم بشه و با آرامش و حواس جمع فقط و فقط به شما برسه.niniweblog.com 

ولی خب اینم بگم که عاشق لحظه ای هستم که خدا شما رو توی دلم بذاره و برای رسیدن اون لحظه ثانیه شماری میکنم.niniweblog.comniniweblog.com

در هر حال میام اینجا و برات خاطره مینویسم.خدا رو چه دیدی شایدم قراره زودتر بیای توی دلم و خودم خبر ندارم!!!niniweblog.com 

حتی اگه اینجوری باشه خوشحال تر میشم و خدا روشکر میکنم که خودش زودتر خواست و ماه کوچولومو بهم هدیه داد.

از الان دوستت دارم و عاشقتم کوچمولوی ریزه میزمniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)